Krajowy Plan Odbudowy
TEG Szymon Mosiołek realizuje przedsięwzięcie
Wzmocnienie odporności oraz potencjału rozwojowego firmy TEG Szymon Mosiołek poprzez uruchomienie nowych usług (region 3, województwo Małopolskie)
Dofinansowanie z UE: 416 882,50 PLN
Główne założenia przedsięwzięcia:
Cel przedsięwzięcia:
Dywersyfikacja działalności i zwiększenie odporności na sytuacje kryzysowe a także zwiększenie konkurencyjności firmy, prowadzącej działalność związaną z organizacją targów, wystaw i kongresów. Firma chce rozszerzyć zakres usług o następujące usługi: obsługa techniczna konferencji stacjonarnych, obsługa konferencji hybrydowych, usługa mobilnego studia do streamingu, możliwość obsługi imprez dla większej ilości ludzi np. strefy kibica, występy wykonawców itp. – poprzez zakup ekranu LED typu outdoor odpornego na warunki atmosferyczne
Zakres projektu obejmuje:
Zadanie 1: Zakup sprzętu do realizacji nowych usług w tym: :
Kamery wraz z osprzętem, ekran LED, bezprzewodowy system do komunikacji – interkom, mikser cyfrowy audio, kolumny głośnikowe, monitory sceniczne, systemy douszne IEM + peryferia, monitory 43″,65″ i 85″ , komputer – jednostka robocza mobilna stacja zasilania (bank energii), mobilny panel fotowoltaiczny
Zadanie 2 – Szkolenie marketingowe.
Grupy docelowe:
Firmy i instytucje organizujące konferencje i szkolenia – w tym: przedsiębiorstwa prywatne (np. korporacje, firmy produkcyjne, IT, farmaceutyczne, medyczne), instytucje publiczne i samorządowe (urzędy, ośrodki szkoleniowe, jednostki kultury), uczelnie wyższe i szkoły (organizujące konferencje naukowe, inauguracje, webinary),
Agencje eventowe i marketingowe , tj. m.in.: firmy zajmujące się organizacją eventów, konferencji branżowych, targów i wydarzeń promocyjnych, agencje PR potrzebujące wsparcia technicznego przy realizacjach wydarzeń.
Jednostki samorządu terytorialnego i instytucje kultury, tj. m.in.: urzędy miast i gmin organizujące wydarzenia plenerowe, obchody, festyny, dni miast, strefy kibica, domy kultury, ośrodki sportu i rekreacji,
Organizatorzy imprez sportowych i kulturalnych tj. m.in.: organizatorzy zawodów, koncertów, pikników, występów artystycznych, gal, kluby sportowe lub federacje transmitujące wydarzenia online lub na telebimie.
Podmioty edukacyjne i szkoleniowe, tj. m.in.: firmy szkoleniowe, uczelnie, szkoły policealne, centra konferencyjne i szkoleniowe.
Organizacje pozarządowe i stowarzyszenia tj. m.in.: fundacje, organizacje branżowe, grupy lokalne organizujące wydarzenia promujące działalność społeczną.
Wartość przedsięwzięcia i wartość dofinansowania z UE:
Wartość przedsięwzięcia: 733 570,08 zł.
Wysokość dofinansowania z UE: 416 882,50 zł.
Planowane efekty wdrożenia projektu:
Dywersyfikacja źródeł przychodów
Dzięki wprowadzeniu nowych usług (obsługa konferencji hybrydowych, streaming, mobilne studio, obsługa wydarzeń plenerowych z użyciem ekranu LED) firma poszerzy dotychczasową ofertę o segment nowoczesnych usług multimedialnych.
Pozwoli to na generowanie przychodów nie tylko z organizacji targów i kongresów, ale również z obsługi:
- wydarzeń biznesowych i edukacyjnych (konferencje, szkolenia, wykłady),
- wydarzeń plenerowych i kulturalnych (strefy kibica, koncerty, występy artystów),
- transmisji online i hybrydowych realizacji medialnych.
Zwiększenie odporności na sytuacje kryzysowe
Projekt wzmocni stabilność firmy w obliczu nieprzewidzianych zdarzeń, takich jak:
- ograniczenia w organizacji wydarzeń stacjonarnych (np. sytuacje epidemiczne, kryzysy gospodarcze),
- sezonowe spadki popytu na targi i wystawy.
Dzięki wprowadzeniu technologii mobilnych i możliwości realizacji wydarzeń w formule online i hybrydowej, firma będzie mogła utrzymać działalność i przychody także w warunkach ograniczeń dotyczących zgromadzeń lub podróży.
Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa
Zakup nowoczesnego sprzętu, w tym ekranu LED typu outdoor odpornego na warunki atmosferyczne, pozwoli firmie:
- świadczyć usługi o wyższej jakości technicznej,
- konkurować z większymi firmami eventowymi,
- pozyskiwać nowych klientów z sektora publicznego, biznesowego i kulturalnego,
- uczestniczyć w przetargach i zleceniach wymagających zaawansowanego zaplecza technicznego.
Efekty ekonomiczne i zatrudnieniowe
- wzrost przychodów dzięki poszerzeniu oferty,
- możliwość zatrudnienia dodatkowych osób do obsługi technicznej,
- lepsze wykorzystanie posiadanego zaplecza i zasobów,
- poprawa rentowności i stabilności finansowej firmy.