TEG Szymon Mosiołek realizuje przedsięwzięcie

Wzmocnienie odporności oraz potencjału rozwojowego firmy TEG Szymon Mosiołek poprzez uruchomienie nowych usług (region 3, województwo Małopolskie)

Dofinansowanie z UE: 416 882,50 PLN

Główne założenia przedsięwzięcia:

Cel przedsięwzięcia:

Dywersyfikacja działalności i zwiększenie odporności na sytuacje kryzysowe a także zwiększenie konkurencyjności firmy, prowadzącej działalność związaną z organizacją targów, wystaw i kongresów. Firma chce rozszerzyć zakres usług o następujące usługi: obsługa techniczna konferencji stacjonarnych, obsługa konferencji hybrydowych, usługa mobilnego studia do streamingu, możliwość obsługi imprez dla większej ilości ludzi np. strefy kibica, występy wykonawców itp. – poprzez zakup ekranu LED typu outdoor odpornego na warunki atmosferyczne

Zakres projektu obejmuje:

Zadanie 1: Zakup sprzętu do realizacji nowych usług w tym: :

Kamery wraz z osprzętem, ekran LED, bezprzewodowy system do komunikacji – interkom, mikser cyfrowy audio, kolumny głośnikowe, monitory sceniczne, systemy douszne IEM + peryferia, monitory 43″,65″ i 85″ , komputer – jednostka robocza mobilna stacja zasilania (bank energii), mobilny panel fotowoltaiczny

Zadanie 2 – Szkolenie marketingowe.

Grupy docelowe:

Firmy i instytucje organizujące konferencje i szkolenia – w tym: przedsiębiorstwa prywatne (np. korporacje, firmy produkcyjne, IT, farmaceutyczne, medyczne), instytucje publiczne i samorządowe (urzędy, ośrodki szkoleniowe, jednostki kultury), uczelnie wyższe i szkoły (organizujące konferencje naukowe, inauguracje, webinary),

Agencje eventowe i marketingowe , tj. m.in.: firmy zajmujące się organizacją eventów, konferencji branżowych, targów i wydarzeń promocyjnych, agencje PR potrzebujące wsparcia technicznego przy realizacjach wydarzeń.

Jednostki samorządu terytorialnego i instytucje kultury, tj. m.in.: urzędy miast i gmin organizujące wydarzenia plenerowe, obchody, festyny, dni miast, strefy kibica, domy kultury, ośrodki sportu i rekreacji,

Organizatorzy imprez sportowych i kulturalnych tj. m.in.: organizatorzy zawodów, koncertów, pikników, występów artystycznych, gal, kluby sportowe lub federacje transmitujące wydarzenia online lub na telebimie.

Podmioty edukacyjne i szkoleniowe, tj. m.in.: firmy szkoleniowe, uczelnie, szkoły policealne, centra konferencyjne i szkoleniowe.

Organizacje pozarządowe i stowarzyszenia tj. m.in.: fundacje, organizacje branżowe, grupy lokalne organizujące wydarzenia promujące działalność społeczną.

Wartość przedsięwzięcia i wartość dofinansowania z UE:

Wartość przedsięwzięcia: 733 570,08 zł.

Wysokość dofinansowania z UE: 416 882,50 zł.

Planowane efekty wdrożenia projektu:

Dywersyfikacja źródeł przychodów

Dzięki wprowadzeniu nowych usług (obsługa konferencji hybrydowych, streaming, mobilne studio, obsługa wydarzeń plenerowych z użyciem ekranu LED) firma poszerzy dotychczasową ofertę o segment nowoczesnych usług multimedialnych.
Pozwoli to na generowanie przychodów nie tylko z organizacji targów i kongresów, ale również z obsługi:

  • wydarzeń biznesowych i edukacyjnych (konferencje, szkolenia, wykłady),
  • wydarzeń plenerowych i kulturalnych (strefy kibica, koncerty, występy artystów),
  • transmisji online i hybrydowych realizacji medialnych.

Zwiększenie odporności na sytuacje kryzysowe

Projekt wzmocni stabilność firmy w obliczu nieprzewidzianych zdarzeń, takich jak:

  • ograniczenia w organizacji wydarzeń stacjonarnych (np. sytuacje epidemiczne, kryzysy gospodarcze),
  • sezonowe spadki popytu na targi i wystawy.

Dzięki wprowadzeniu technologii mobilnych i możliwości realizacji wydarzeń w formule online i hybrydowej, firma będzie mogła utrzymać działalność i przychody także w warunkach ograniczeń dotyczących zgromadzeń lub podróży.

Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa

Zakup nowoczesnego sprzętu, w tym ekranu LED typu outdoor odpornego na warunki atmosferyczne, pozwoli firmie:

  • świadczyć usługi o wyższej jakości technicznej,
  • konkurować z większymi firmami eventowymi,
  • pozyskiwać nowych klientów z sektora publicznego, biznesowego i kulturalnego,
  • uczestniczyć w przetargach i zleceniach wymagających zaawansowanego zaplecza technicznego.

Efekty ekonomiczne i zatrudnieniowe

  • wzrost przychodów dzięki poszerzeniu oferty,
  • możliwość zatrudnienia dodatkowych osób do obsługi technicznej,
  • lepsze wykorzystanie posiadanego zaplecza i zasobów,
  • poprawa rentowności i stabilności finansowej firmy.